مديرامور آبفا همدان خبر داد:

 پاک‌سازی فاضلاب رودخانه‌های دره مرادبيگ و سيلوار تا پايان مهرماه

مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان همدان گفت: رودخانه دره مرادبيگ از فاضلاب تا پايان مهرماه عاری از فاضلاب می شود.

 پاک‌سازی فاضلاب رودخانه‌های دره مرادبيگ و سيلوار تا پايان مهرماهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  حسین آذرتکین مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان همدان با تأکید بر اینکه تا پایان مهرماه امسال فاضلاب دو منطقه دره مرادبیگ و سیلوار ساماندهی خواهد شد، خاطرنشان کرد: پروژه بعدی، پاک‌سازی رودخانه مربوط به منطقه منوچهری است که این پروژه نیز 50 درصد پیشرفت دارد و امید است این رودخانه نیز هم‌زمان با رودخانه دره مرادبیگ برای پایان مهرماه عاری از فاضلاب شود.

وی با تأکید بر اینکه تا یک ماه آینده رودخانه دره مرادبیگ عاری از فاضلاب خواهد شد، گفت: در حال حاضر لوله‌گذاری اصلی در دست احداث است.

مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان همدان با تصریح بر اینکه در حال حاضر 60 درصد از کار در کوی دره مرادبیگ پیش رفته، اذعان کرد: لوله‌گذاری مسیر دره تا سیلوار نیز طی چند روز گذشته آغاز شده‌است.

آذرتکین با تأکید بر اینکه تا پایان مهرماه فاضلاب دو منطقه دره مرادبیگ و سیلوار ساماندهی خواهد شد، خاطرنشان کرد: پروژه بعدی، پاک‌سازی رودخانه مربوط به منطقه منوچهری است که این پروژه نیز 50 درصد پیشرفت دارد و امید است این رودخانه نیز هم‌زمان با رودخانه دره مرادبیگ برای پایان مهرماه عاری از فاضلاب شود.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان همدان با اشاره به اینکه برای پروژه منطقه منوچهری قراردادی به مبلغ یک میلیارد 300 میلیونی تومان بسته‌شده، تصریح کرد: برای پاک‌سازی رودخانه دره مرادبیگ نیز قرارداد بسته‌شده 700 میلیون تومان است.

انتهای پیام/د.ا

رودخانه دره مرادبيگ از فاضلاب تا پايان مهرماه عاری از فاضلاب می شود

برچسب ها: آب و فاضلاب ، رودخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار